veel plezier ermee


Bu resimde gordugunuz sey bir preform. Benim calistigim fabrikada yer gok bunlarla dolu. Her gun bunlarla dolu paketleri teslim alir, laboratuara gotururum, en azindan bes kere.

Bu sebeptendir ki, etrafimizdaki bolgede calisan DHL, Fedex, UPS, TNT ve benzeri kurye sirketlerinin elemanlarini tanirim, her gun bir iki cift laf ederiz. Dedigim gibi, isim bu.

Az evvel kucucuk bir arabayla adamin teki geldi,elime plastik bir torba tutusturdu. Icinde belli ki bu preformlardan var. Verdigi kagidi imzaladim, tam kapiyi kapatacaktim ki bana (bununla) iyi eglenceler diledi. (Hollandaca bilenler icin: veel plezier ermee). Adama once bos bos baktim, sonra anladim ne sandigini. Yok yok onlar preform onlari ufleyince sise oluyor gibi seyler geveledim ama kipkirmizi da oldum bi kere.

Yarindan tezi yok giristeki vitrindeki plastik siseler kalkacak, yerine preformlar gelecek. Butun Eindhoven kuryelerinin beni bu gozle gormesine izin veremem. Her seyin de bi seyi var, canim. Di mi ama?

Yorumlar

Popüler Yayınlar