Meltem Gürle : Ruhumuzun ayarı

Meltem Gürle : Ruhumuzun ayarı

Yorumlar

Ibeking dedi ki…
ya deniz tabi senin yanında benim konuşmam ayıp gibi ama öyle iyi anladım ki okuduğum her satırı. hepi topu 1 yıl full yaşadım yurtdışında. hemde italyada, hemde az gelişmiş sardunya adasında. o bir yılın sonunda hayatımın sonuna kadar yabancı bir ülkede yaşayamayacağıma kanaat getirdim. rico için expadlık teklifleri geliyor, ama biliyor ki asla gitmem, yarım yarım yaşayamam. "öteki" olmak zor ya, her dilediğini istediğin biçimde ifade edememek zor. rüyalarında bile yabancı dilde konuşmak bana ağır. sonra o "diğeri" olma muamelesi... yok ya bana göre diil. bana en güzel avrupa şehri bile 5. günün sonunda çok geliyor. ne bilim helal işte size bunca zaman başettiniz bunlarla,belki alıştınızda, ama biliyorum ki napsan hep başkasın sanki.
Deniz dedi ki…
Ibek, zaten Turkiye'de de baskaydim ama. O zaman kendimi cok 'orali'zannetsem de, mahallemden, kokenimden dolayi ne kadar 'orali'olmadigimi hatirlatmayi kendine is edinmis okul arkadaslarim, taksi soforleri falan hep oldu. O zaman azinliktim, simdi yabanciyim, fark bu.

Popüler Yayınlar